ADRIC 2021: Trauma Informed Dispute Resolution




(la version française suit vers le bas...)

Diversity & Inclusion Series

Trauma Informed Dispute Resolutiona Practical Process 


November 24, 2021 - 3:30-5:30pm EASTERN Time

Advance registration required no later than Monday November 22 at 11:59pm ET.

Registered participants will be sent an email with the ZOOM link the evening before the webinar. (Please check your Spam folder as they often end up there. If you do not receive, please contact [email protected])


CLICK HERE for the session description and speaker names & biographies.

All speakers subject to change.

Members:  $35 plus applicable taxes
Non-Members: 
$50 plus applicable taxes

To register:
ADRIC Members:
  "Sign in" to this page with your Member Portal login credentials.
Non-Members:  If you already have an account with us, use your regular login credentials.  If you are new to us, click "Create an account" - you will be asked to create a password, and enter your email address. Please be sure to include your province for the system to auto-calculate the applicable taxes.

CANCELLATION POLICY:  If you must cancel, notice must be received in writing.  All refund requests received up to one week prior to the date of the webinar will receive a refund less a 25% administrative fee. Notice must be received NO LATER THAN 11:59pm ET TWO DAYS PRIOR to the date of the webinar to receive a refund less a 50% administrative fee.  No refunds available after that point.  We regret that we are not able to offer substitutions to different webinars due to administrative complexity.




Série sur la diversité et l'inclusion

Règlement des differends tenant compte des traumatismes  un processus pratique 


Le 24 novembre 2021 - 15 h 30 à 17 h 30 HEURE NORMAL DE L'EST

Vous devez vous inscrire au plus tard le lundi 22 novembre à 11:59 h (HNE).

Un courriel accompagné du lien Zoom sera transmis aux participants inscrits le soir précédant la tenue du webinaire. (Veuillez vérifier votre dossier de courrier indésirable étant donné que les messages de ce type y sont souvent acheminés. Si vous ne le recevez pas, veuillez envoyer un courriel à l’adresse [email protected])

CLIQUEZ ICI pour la description de la séance et les biographies des conférenciers webinaires.

Les conférenciers webinaires sont appelées à changer.

Pour vous inscrire :
Membres de l’IAMC :
  « Connectez-vous » en inscrivant votre nom d’utilisateur et votre mot de passe.
Non-membres :  Si vous avez déjà créé un compte, vous pouvez utiliser vos renseignements d’ouverture de session.  Sinon, cliquez sur « Créer un nouveau compte ». On vous demandera d’inscrire votre adresse de courriel et de créer un mot de passe. Assurez-vous de sélectionner votre province pour que le système puisse calculer les taxes applicables.

POLITIQUE D’ANNULATION :  Si vous devez annuler votre participation, vous devez nous en aviser par écrit.  Toute demande de remboursement reçue une semaine ou plus avant la date du webinaire sera honorée, moins des frais d’administration de 25 %. Toute demande reçue AU PLUS TARD DEUX JOURS AVANT L’ÉVÉNEMENT à 23 h 59, HE fera l’objet d’un remboursement, moins des frais d’administration de 50 %.  Après ce moment, aucun remboursement ne sera possible.  Nous sommes désolés que la complexité administrative nous empêche de vous offrir une inscription à un autre webinaire comme solution de rechange.

When
24/11/2021 3:30 PM - 5:30 PM
Where
Online
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